|
|
Ürünün satış payını tetikleyen faktörlerden biri de göz önünde olmasıdır. Sahada bunu sağlayan ise; POP ürünleri ve standlardır. P.O.P. Yönetimi; tedarikçiden, son kullanıcıya kadar olan sürecin tümünü kapsar. Ürün kabulü ve kalite kontrol, ambalajlama, paletleme, etiket-adresleme, hassasiyete göre uygun araçla nakliye, eksiksiz ve hasarsız noktaya teslim ya da kurum – uygulama, fotoğraflı raporlama gibi hizmetlerden oluşmaktadır. Ayrıca;aktivite esnasında stand noktası ziyaret sayısı,satışa etki analizi,ürün teşhirine faydası gibi konularda detaylı bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgiler, şirket kayıtlarında tutulmakta olup, istenildiğinde müşteriye sunulmaktadır. Sahada bunu sağlayan ise; POP ürünleri ve standlardır. P.O.P. Yönetimi; tedarikçiden, son kullanıcıya kadar olan sürecin tümünü kapsar. Ürün kabulü ve kalite kontrol, ambalajlama, paletleme, etiket-adresleme, hassasiyete göre uygun araçla nakliye, eksiksiz ve hasarsız noktaya teslim ya da kurum – uygulama, fotoğraflı raporlama gibi hizmetlerden oluşmaktadır. Ayrıca;aktivite esnasında stand noktası ziyaret sayısı,satışa etki analizi,ürün teşhirine faydası gibi konularda detaylı bilgilendirme yapılmaktadır. Bu bilgiler, şirket kayıtlarında tutulmakta olup, istenildiğinde müşteriye sunulmaktadır. |
|